سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بلاگ تا کربلا -->

امتحانات تمام شد، خدایا هر امتحانی را پایانی است و نتیجه‌ی امتحان لذت بخش‌تر! خوب یا بد نتیجه لذت‌بخش است، از بلاتکلیفی که بهتر است!
مهربانم، امتحان ما کی تمام می‌شود؟
چه زمانی است که بگویی ورقه‌ها بالا و مانند استادهایی که همان موقع نمره می‌دهند یا از قبل داده اند و الان فقط به خاطر قانون و امضای برگه حضور غیاب سر جلسه حضور پیدا کرده‌اند، نمره‌هایمان را بگویی؟
خدایا در هر امتحانی توبه کردم و تو امدادرسانم بودی، درس درس‌ من بود، برای خودم!‌ تو امدادرسانم بودی از کودکی تا به حال و حالا می‌خواهم بدانم، مثل استادان قبل از امتحان، امکانش هست که نتیجه امتحان را بدانم؟


  • کلمات کلیدی : خدا
  • نوشته شده توسط :فرزند زمان در 89/4/17 - 11:40 ع : : : نظر


    خدا را دوست دارم، بخاطر ایامی که در آن هستیم، به قول حضرت امام خمینی«قدس سره الشریف» ایام الله است و انسان یاد خدا می‌افتد.
    خدا را دوست دارم، چراکه با من گاهی به لطافت و گاهی به حساب و کتاب رفتار می‌کند. گاهی بی حساب می بخشد و گاهی حتی ذره‌ای هم بدون حساب نمی‌دهد!
    دوستش دارم، بخاطر خواسته‌ای که به دلم انداخت، به زبان آوردم و پذیرفت و دلی که از من ناآرام کرد و مسیری که در مقابلم گشود.
    دوستش دارم، به تمام خوبی‌هایی که دارد، به خدایی‌اش! به مهربانی‌اش به انسان‌سازی اش. به آنکه، اگر بخواهی راه را نشانت می‌دهد، به لطفتش، به اجازه‌ی دوست داشته شدنش.

  • کلمات کلیدی : مکاشفات
  • نوشته شده توسط :فرزند زمان در 89/4/4 - 1:3 ص : : : نظر


    میلاد عزیز امام رضاست، زبان قاصر است، یا حداقل زبان من از حرف قاصر است، چه هیجانی در خانه‌ی مولا برپاست!
    امام می‌فرمایند: « خداوند مولودی را به ما داده است که از این مولود مبارکتر، در شیعه به دنیا نیامده است».
    آقا میلاد عزیزدانه‌ی تان مبارک


  • کلمات کلیدی : مکاشفات، امام رضا
  • نوشته شده توسط :فرزند زمان در 89/4/1 - 10:52 ع : : : نظر