سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از بلاگ تا کربلا -->

گاهی آنچه سرنوشت مقابل انسان می‌گذارد خلاف چیزهایی است که انتظارش را دارد! گاهی نفسی، نگاهی، دعایی، خواسته‌ای هست اما راه یافتنش آن‌چه فکر می‌کنی نیست! گاهی قدمی که بر می‌داری همانی نیست که می‌خواستی برداری اما وقتی دل به صاحبش بدهی، قدم را که برداشتی پا در جایی می‌گذاری که هیچوقت در خواب هم ندیده بودی و من در این مدت دوماهه کرامت کم ندیده‌ام.

نه تخصصم و نه حتی فکرم در این راه بود اما خدا چیز دیگری خواست، خدا همانی که معلم قرآن شدن را برایم نخواست، سردبیری دوهفته‌نامه باب الجواد«علیه‌السلام» باب دل‌های عاشقان را برایم خواست. کاش قدرش را بدانم.

باب الجواد

و من سر به سجده شکرمی‌گذارم‌، برای خدایی که دوستش دارم: الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ... :ستایش خدایى را که آسمانها و زمین را آفرید و تاریکیها و روشنایى را پدید آورد ... (انعام/1)

 

 


  • کلمات کلیدی : معرفی
  • نوشته شده توسط :فرزند زمان در 90/7/24 - 11:53 ع : : : نظر


    بین الحرمینبعضی اسم ها انگار تلنگری است که چیزی را در درونم می شکند و مرا یاد گذشته می اندازد و بعضی ها مرا یاد آینده و گروهی از اسم ها هم انگار نشانه است!

    بعضی اسم ها گاه و بیگاه در ذهنم تکرار می شوند. شاید این روزها تنوعشان زیاد شده باشد اما یک اسم که در دنیای مجازی به آن می گویند آی دی (ID) این چند روز ذهنم را درگیر کرده است!

    دچار!

    دچار اسم قشنگی است و مرا یاد کربلا می اندازد, یاد شش گوشه که دلم دچارش شد و در بین الحرمین ماند!

    آنجا که فریاد زد و کاش دعایش به اجابت رسیده باشد: ... رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَکُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِینَ: پروردگارا ما بر خویشتن ستم کردیم و اگر بر ما نبخشایى و به ما رحم نکنى مسلما از زیانکاران خواهیم بود.(اعراف/23)

     


  • کلمات کلیدی : زائر
  • نوشته شده توسط :فرزند زمان در 90/7/6 - 1:4 ص : : : نظر


    قبرستان بقیعلحظات آخر بود و با خود تکرار می‌کردم، شاید دیگر هیچوقت نتوانم پا در حرم‌شان بگذارم!  

    باید چیزی می‌خواستم که بعدا حسرت نخورم که نخواسته ام! دست گذاشتم روی در و رو به روی ضریح امام موسی‌بن جعفر«علیه‌السلام» و فقط یک چیز از دلم گذشت و بر زبانم جاری شد!

    وساطت کنید به زیارت پدرتان بروم، امام جعفر صادق«علیه‌السلام»

    قبرستان بقیع

    امام‌های مظلومم...

     


  • کلمات کلیدی : زائر
  • نوشته شده توسط :فرزند زمان در 90/7/1 - 11:16 ع : : : نظر